Παλεύουμε:
-Για υπογραφή ΣΣΕ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με πραγματικές αυξήσεις, λύσεις στα θεσμικά και κλαδικά αιτήματα μας.
-Κατάργηση των αντεργατικών νόμων 4150/2013, 4714/2021, 4770/2021, κατάργηση όλων των αντι-ασφαλιστικών νόμων.
-Εξίσωση των μισθών των Ε/Γ – Ο/Γ Μεσογειακών πλοίων με την Ακτοπλοΐα.
-Λύση τώρα σε express δρομολόγια, διανυκτερεύσεις, υπερεργασία, κλεμμένες υπερωρίες…
Συνάδελφοι όλων των κλάδων.
Την περίοδο που διανύουμε τα Ναυτεργατικά προβλήματα σε όλες τις κατηγορίες πλοίων συνεχώς γιγαντώνονται ως αποτέλεσμα της πολιτικής εφοπλιστών – κυβέρνησης, οι οποίοι έχουν στείλει προ πολλού στα σκουπίδια τα δίκαια και ώριμα αιτήματα μας που γίνονται θυσία στον βωμό της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας τους.
Οι εφοπλιστές της ποντοπόρου Ναυτιλίας θησαυρίζουν, εν μέσω πολέμων και ανταγωνισμών και την ίδια στιγμή συνεχίζουν την αδιαλλαξία και την άρνηση τους για την υπογραφή ΣΣΕ.
Την ίδια γραμμή ακολουθεί και η εφοπλιστική ένωση μικρών αποστάσεων στην οποία οι μισθοί έχουν κατρακυλήσει στα χαμηλότερα επίπεδα από ποτέ.
Στην Ακτοπλοΐα, στα Μεσογειακά Ε/Γ – Ο/Γ και στα Πορθμεία τα κέρδη των εφοπλιστών ανακάμπτουν εντυπωσιακά ως αποτέλεσμα των πανάκριβων εισιτηρίων, αλλά και την αισθητή αύξηση στην διακίνηση επιβατών και οχημάτων!
Η πρόταση τους για αυξήσεις (ΣΕΕΝ) στο επίπεδο του πληθωρισμού (περί του 3%) αποτελεί μια ακόμη πρόκληση για τους Ναυτεργάτες, οι οποίοι μαζί με όλους τους εργαζόμενους βιώνουν τον Γολγοθά της ακρίβειας, των καθημερινών ανατιμήσεων σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και υπηρεσίες, καταβροχθίζοντας έτσι το εισόδημα μας.
Ταυτόχρονα η εφοπλιστική παραβατικότητα στα ζητήματα εφαρμογής των ΣΣΕ, της Ναυτικής νομοθεσίας και των Ναυτεργατικών δικαιωμάτων καλά κρατεί…
Η απάντηση μας στην πρόκληση και την αδιαλλαξία τους θα πρέπει να είναι η κοινή αγωνιστική και απεργιακή δράση η οποία θα πρέπει να ενώνει, να συσπειρώνει και να κινητοποιεί όλους τους Ναυτεργάτες σε ένα κοινό μέτωπο κατά των εφοπλιστών και της κυβερνητικής πολιτικής.
Η ΠΝΟ επέλεξε με την απεργία στις 22 – 23/10/2024 να διασπάσει τους Ναυτεργάτες αφήνοντας έξω χιλιάδες από αυτή και παράλληλα να μην θίξει τους εφοπλιστές της ποντοπόρου Ναυτιλίας, των Φ/Γ – Δ/Ξ μικρών αποστάσεων και των πορθμείων!!
Αντίθετα με αυτή την υπονομευτική τακτική της ΠΝΟ, η ΠΕΝΕΝ βάζει μπροστά ως πρωταρχικό στόχο την κοινή ενιαία απάντηση και δράση όλων των Ναυτεργατών στην βάση των κοινών προβλημάτων.
Η διάσπαση του κοινού Ναυτεργατικού μετώπου είναι βούτυρο στο ψωμί των εφοπλιστών και αποδεικνύει ποιοι είναι στο πλευρό των Ναυτεργατών και ποιοι οι υπονομευτές των αγώνων…
Η ΠΕΝΕΝ στα πλαίσια των αποφάσεων που έλαβε ομόφωνα το ΔΣ αποφάσισε την αποστολή εξωδίκων θέτοντας το δικό της διεκδικητικό πλαίσιο στόχων και αιτημάτων.
Επίσης ξεκίνησε εδώ και μέρες μια οργανωμένη ενημερωτική εκστρατεία ξεκινώντας από τα πλοία της Αδριατικής και η οποία συνεχίζεται και στα υπόλοιπα της Ακτοπλοΐας και των Πορθμείων.
Τα βήματα μας θα είναι στην κατεύθυνση των δικών μας στόχων και προτεραιοτήτων και παράλληλα συμβάλουμε στην επιτυχία της απεργίας.
Από αυτή την σκοπιά η συμμετοχή μας και η επιτυχία της 48ωρης απεργίας 22 – 23/10/24 (προειδοποιητική με προοπτική κλιμάκωσης) είναι το αποφασιστικό βήμα να φέρουμε στο προσκήνιο τα πραγματικά Ναυτεργατικά προβλήματα και να συμβάλουμε αποτελεσματικά στην επίλυση τους.
Έναρξη: 22/10/24, ώρα 00:01 Λήξη: 23/10/12, ώρα 24:00
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ